Gyakori Kérdések
Szállítás & Fizetés
Mennyi időn belül kapom meg a csomagot?
Mi történik ha a kézbesítésnél nem vagyok otthon?
Sikertelen kézbesítés esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre pl.: a munkahelyedre vagy akár személyes csomagátvételt is az általad választott GLS CsomagPontban.
Ha nem kérsz semmilyen változtatást sem, akkor GLS két munkanapon belül ismét megkísérli a küldemény kézbesítését az eredeti címre. (Ha nem látod a GLS levelét, akkor lehet, hogy spam vagy a promóciók mappában landolt.)
Hogyan tudok fizetni?
Barion bankkártyás fizetés: Ingyenesen és regisztráció nélkül fizethetsz a bankkártyáddal. Olyan közismert weboldalak is használják ezt a fizetési lehetőséget, mint pl.: Don Pepe, Jófogás vagy az Extreme Digital.
Közvetlen banki átutalás: Amennyiben ezt az opciót választod, a rendelés folyamán kapott bankszámlaszámra lehet kifizetni a rendelésed ellenértékét. Amikor az összeg beérkezett, azonnal nekiállunk rendelésed feldolgozásának.
Külföldre is tudok rendelni?

+36205949639
Ügyfélszolgálat

info@carbonbolt.hu
E-mail cím
Keress minket bátran
Szívesen válaszolunk a felmerülő kérdésekre.
CARBON BOLT . HU
CARBON BOLT . HU